Pagina's

zondag 12 mei 2019

Mijn (drukke) agenda voor de week

Maandag al carpoolend naar Leuven.  Ganse dag vergadertime op het werk.   's Avonds in de rapte een soepje, want het schepencollege begint een uur vroeger.
Dinsdag naar Aarschot voor de persvoorstelling van de leaderprojecten.  Hoegaarden is in de prijzen gevallen met het kleine projectje 'Kapellekensbaan'.  's Avonds een werkafspraak.
Woensdag hele dag vergadering in Leuven rond het nieuwe Vlaamse beleidsplan ruimtelijke ordening.   's Avonds raar maar waar geen vergaderingen.  Beetje bijwerken, denk ik.
Donderdag vergadering met een paar schepenen van milieu van naburige gemeenten.  In de namiddag raad van bestuur in Brussel en 's avonds nog een vergadering voor het werk in Grimbergen. 
Vrijdag laat ik mij verleiden door Luikse balletjes in Luik.   Ik moet nog een beetje studeren voor de gidsbeurt voor bevriende Nederlanders die er op weekend komen.