Pagina's

zondag 5 mei 2019

Deze week ... Hoegaarden en heel wat andere gemeentebesturen

Leuk toch wel, mijn job in Leuven, een mooie aanvulling op mijn 'schepenschap' in Hoegaarden.  Het houdt een mens kritisch.  Zeker het feit dat ik door mijn job in heel wat andere gemeentebesturen onderhandelingen mag voeren.
Maandag eerst vergadering over nieuwe websites op het werk.  In de namiddag schepencollege. 's Avonds naar een overleg in een gemeente aan de andere kant van Brussel.
Dinsdag vergadering op het werk.  's Avonds gemeentehuis.
Woensdagvoormiddag overleg in een naburige gemeente voor het werk.  In de namiddag redactieraad in Hoegaarden en ander overleg. 's Avonds vergadering op Ecowerf.
Donderdag ook weer overleg op 2 gemeenten,  zowel voormiddag als namiddag.
Vrijdag eerst gemeentehuis, daarna overleg op het werk.  's Avonds op bezoek bij vrienden in Antwerpen om onze gidsbeurt voor Nederlandse vrienden in Luik voor te bereiden.  Ik neem het biergedeelte voor mijn rekening, maar helaas ben ik mijn brochure al kwijt.