Pagina's

maandag 29 april 2019

Drukke agenda na een heel druk weekend

Een fijn weekend was het alleszins.  Ik mocht de burgerlijke trouw van mijn nichtje Annelien voltrekken (ook digitaal gelukt - oef), daarna een volle zondag met een ondanks het slechte weer toch wel geslaagde bloesemdag.   Bedankt aan de Chiro voor de originele bloesemlounge in en rond de kerk van Hoksem.
Drukke week ook voor de boeg.
Maandag eerst naar kantoor in Leuven.  Om 13 u al onmiddellijk schepencollege en om 18 u Leadergroep (platteland) in Assent.
Dinsdag op het werk.  's Avonds overleg met de St Rochusvrienden over de Gezelle-happening in het najaar.
Woensdag family time.  Schoonfamilie beetje rondleiden in Hoegaarden.
Donderdag heb ik een overleg waar ik de uitnodiging niet meer van vind.  Even stressen, maar tegen dan heb ik ze wel terug.
Vrijdag overleg op gemeentehuis, sportdokter (hopelijk werkt zijn 'shock wave therapy) en om 13 u al op provinciehuis voor adviesorgaan voor Europese plattelandsprojecten.
Het volgend weekend: kerkelijke trouw nichtje en ... processie in Hauthem.  Hopelijk raak ik op tijd wakker.