Pagina's

maandag 22 april 2019

uitgeput beginnen aan de nieuwe week... als dat maar goed komt

Het was me wel het paasweekend.  Familie én klussen.  Alles door elkaar.  Zelf kan ik me nu wel kampioen oude planken vloeren schuren noemen.  4 lagen moeten ervan af, met het grootste machien van Boels.  Bij Laura (foto) die samen met Thib al een paar maand bij ons zijn ingetrokken.

De werkweek begint op dinsdag.  Bijwerken en om 18 u schepencollege, om 20 u gemeenteraad.
Woensdag even naar gemeentehuis en dan... terug schuren.  Ik wil er een erezaak van maken.
Donderdag naar een overleg van Fluvius in Mechelen. 's Avonds borden plakken voor de verkiezingen.
Vrijdag naar het gemeentehuis.  In de namiddag opening van het regionaal kantoor van het werk in Tienen (Hertogensite).  Op de plaats van het klooster waar ik mijn middelbaar heb gedaan (Immac).  's Avonds naar de vernissage van Gezelle ten voeten uit in Bierbeek OF naar de lezing van Professor Pacolet in Kapittelhuys.  Nog niet gekozen.