Pagina's

donderdag 30 juli 2009

Chiro Hoegaarden op kamp

De oudste groepen van Chiro Hoegaarden zijn vanmorgen per fiets op bivak vertrokken naar Mol. Ze zullen er 2 dagen over doen en onderweg een slaapplaatsje moeten zoeken. Mijn garagezolder heeft ook al doortrekkende jeugdbewegingen een dak boven het hoofd gegeven, ik hoop dat zij er ook één zullen hebben vannacht. Van één ding ben ik zeker : Mijn oudste dochter Laura zal niet verdwalen, want ze fietst op de tandem samen met haar leider Jonathan (die van de bijles op de Parkhappening, zie vorige berichten). De tandem zou nog gediend hebben voor een 'Kris en Yves - stunt', heb ik mij laten vertellen. En als ze thuiskomt zal ze de mond vol hebben over 'het overheerlijke eten' dat de kookploeg maakt. Kan ik die kookploeg ook eens inhuren aub ??