Pagina's

zaterdag 25 juli 2009

ontdekt (knopje!)

De Nieuwsbladsite van Hoegaarden staat al een paar jaar bovenaan mijn 'favourites' en toch heeft hij nog steeds verrassingen in petto. Klik maar eens links boven op 'in beeld' van www.nieuwsblad.be/hoegaarden. Voor nostalgici zoals ik geeft dat wel mooie beeldjes. En je kan ook foto's 'uploaden' als ik het goed begrepen heb ? (Zelf heb ik een eerstelijns helpdesk nodig gehad om het knopje te vinden !)
Foto 1 : het station van Hoegaarden en hotel Cesar. Als je hem groter wil zien : deze foto staat verstopt achter het pas ontdekte knopje van de Nieuwsbladsite (in beeld). Naar het schijnt zijn de mumbollen van Cesar daar ontstaan. Meester Guilluy maakt ze nog steeds zelf volgens het oude recept. Ik krijg altijd een zakje mee als ik er op bezoek ga.
Foto 2 : Meester Guilluy heeft natuurlijk nog een authentiek mumbollendoosje in zijn verzameling zitten.