Pagina's

woensdag 30 december 2009

Een schat gekocht !

Ik ben gisteren gaan tweedehandswinkelen (daar ben ik dol op !).
Welke schatten heb ik laten staan ?
- Een geweldige juke box, schappelijke prijs, 5 frank per singel. Met liedjes van Joe Harris en consoorten.
- Een prachtige, maar ook zeer grote oude biljarttafel.
Reden : mijn Grote Liefde MGL zou niet zo tevreden zijn als deze 2 zaken ineens thuis zouden worden geleverd.
Welke schat heb ik gekocht ?
Ik heb het klein gehouden. Ik heb een foto van 20 op 30 cm gekocht van Ferme les Hirondelles (aan de Grote Gete, brug). Foto was op vezelplaat geplakt en had een haakje. Mijn schat hangt al te pronken aan de muur in de living. Op foto 1 zie je hem op postkaart. En op internet heb ik een kaart gevonden van de brug van de Gete, vanuit een andere invalshoek. Maar daar heb ik alleen maar naar gekeken (ik kan niet alles kopen waar Hoegaarden op staat).