Pagina's

maandag 14 december 2009

Weeral vestimentaire kritiek !

Deze keer geen kritiek op mijn (mannelijke) schepensjerp, ook niet op mijn klerenkeuze of wilde haardos, maar wel op het kleedje van mijn blog. Zij suggereren dat ik een ander kleurtje voor mijn blog zou kiezen. vlaamsweb zei Hmm ... wat bedoel je met "hip" ?De template die je gebruikt is natuurlijk 'niet' hip. Maar wel degelijk. Trouwens 'hip' wil ook zeggen volgend jaar gedemodeerd. Dan moet je volgend jaar weer 'hipper' zijn dan nu. En het jaar nadien ... ? Hipperderhipst ? Toch een proficiat waard. Een jaar lang en al zo dikwijls gepost ! Je bent goed gestart zou ik zeggen.Maar dat kleedje van je blog, misschien toch eens denken aan wat anders ... ? 14 december 2009 01:36 Reactie van mezelf : beste Vlaamsweb, ik ben nogal gehecht aan mijn oranje kleedje.... Misschien niet hipperderhipst, maar oranje is wel in de mode dit jaar... En kijk op http://vlaamsweb.eigenstart.be/, (rubriek politici), ondertussen hebben zij mij wel de quotering 'hot' gegeven.