Pagina's

woensdag 26 mei 2010

7 verschillende doosjes, allemaal op een ander tijdstip, allemaal anders 'in te nemen'

Omdat ik maar niet van mijn griep (of zo iets in die aard) afgeraak, ben ik dan toch maar eens naar de dokter geweest (hoe lang zou dat geleden zijn???).  Op het werk en thuis konden ze het niet meer aanzien, dat gesnotter en gehoest, al wekenlang, en vooral de uitpuilende papiermand met doorweekte papieren zakdoekjes. 
Nu zit ik hier tussen al die doosjes medicijnen (7 ! , ingewikkeld !).  Ik heb een secretaresse nodig om er aan uit te raken.  Er is er zelfs één bij waar het verboden is om een uur VOOR en een uur NA melk te drinken.
Mijn SIS-kaart blijk ik ook al kwijt te zijn... ik ben te weinig ziek, ik heb te weinig te maken met die ziekte-accessoires om ermee overweg te raken.   En nu zegt de dokter dat ik 'trager' moet leven. 
Ik heb een hekel aan traagheid.   De wereld is aan de rappe.  Morgen ben ik weer 'op kruissnelheid'.