Pagina's

dinsdag 25 mei 2010

Nieuwe rage binnen communicatie : seeding (zaaien)

Geleerd tijdens een workshop op het werk over communicatie (nieuwe media) ....
Dit soort filmpjes gaan het helemaal maken. Filmpjes die niets met je product te maken hebben, maar zo leuk zijn dat iedereen ze aanklikt op Youtube en doorstuurt aan zijn vrienden :
de muzikale roltrap bijvoorbeeld (reclame voor een automerk). Geluid aanzetten en klikken :
http://www.youtube.com/watch?v=2lXh2n0aPyw.
HEEL LEUK !
of het filmpje van de kringwinkel dat ik vorig jaar al op mijn blog had gezet. Geluid aanzetten en klikken : http://www.youtube.com/watch?v=1DU9MITR15k
Eenmaal je het filmpje hebt, moet je 'seeden' (zaaien), zorgen dat iedereen het krijgt en verder verspreidt, via Facebook, mail, twitter, blogs....
Ik wil dat ook (op het werk), maar ik heb quasi geen budget.  Ik ben op zoek naar een audiovisuele student die iets leuks voor mij kan maken.  Ken je zo iemand ? Laat het mij weten.  Misschien mag je wel figureren in het filmpje.