Pagina's

maandag 21 november 2011

Agenda deze week

Maandag in Hoegaarden,  gemeentehuis, vergadering en schepencollege.
Dinsdag vergaderingen op het werk en ik geef een (prematuur) afscheidsfeestje op het hoofdkantoor van Landelijk Dienstencoöperatief. Ik moet mezelf 'culinair' overtreffen.  Ik had gesteld dat ik alle wilde verhalen over mijn kook(on)kunst wou weerleggen door zelfgemaakte pastaslaatjes mee te brengen voor bij ons afscheidswijntje.  Als dat maar goed komt (met die slaatjes!!, kritisch publiek op culinair vlak bij Groep KVLV).
Dinsdagavond Bibraad.
Woensdag veel vergaderingen op de milieudienst (wat zijn die actief de laatste weken !!), in de vooravond vergadering van Toerisme Hageland in Tielt-Winge en 's avonds een info-avond over bewust winkelen in het gemeentehuis van Hoegaarden. (iedereen welkom!)
Donderdag vergadering op het werk én ik geef een (hopelijk) leuke workshop rond netwerken (met filmpjes van Youtube, of wat had je gedacht...). Ik zal er binnenkort eens een paar toffe op mijn blog zetten.
Vrijdag maak ik Hoegaarden weer onveilig en hoop ik in dit mooie dorp van de geneugten van het leven te genieten?  Mijn fiets hoort daar zeker bij.  Hopelijk het goede weer ook...  's Middags een vergadering op de gemeente met een groepje gedreven Hoegaardiennes...