Pagina's

dinsdag 15 november 2011

Een nieuwe uitdaging is ook... een beetje afscheid nemen....(van de vorige uitdaging)

1 december verander ik binnen Groep KVLV van job, dat had ik al aangekondigd.  Ik word dan manager Innovatie bij Landelijke Kinderopvang.  Veel project, veel rondrijden en veel contacten met lokale besturen en andere organisaties, maar...geen communicatiedienst meer.  Zelf voor gekozen natuurlijk, maar toch zal ik bepaalde zaken missen.  Zo zal ik op het werk niet meer de nieuwe e-communicatiesnufjes kunnen uitproberen.  En de toffe communicatiedames zal ik ook missen.  Vandaag was het mijn laatste vergadering met de verschillende communicatieverantwoordelijken van Groep KVLV.  Heb dan maar een cavaatje uitgeschonken...   En zo zal ik de komende weken nog veel de laatste vergadering van dit of dat hebben...en vanaf 1 december de eerste vergaderingen van de nieuwe job.  Ik denk dat ik een beetje zal moeten moeten studeren, want ik moet de reglementering uit mijn duimpje kennen....
Op de foto (2 jaar geleden) met Patricia, op een studiemoment van Roularta.  Patricia, de communicatieverantwoordelijke van Landelijke Kinderopvang, is een zeer straffe e-madame.  Er kan geen e-snufje zijn of ze heeft het uitgeprobeerd....  Over een paar maanden ben ik waarschijnlijk al niet meer mee met de nieuwste trends.