Pagina's

maandag 7 mei 2012

agenda voor deze week

Deze week zal ik mijn kantoor in Wijgmaal niet veel zien.  Spijtig, want ik moet een paar dossiers buiten krijgen.
Maandag en dinsdag ongeveer de ganse dag vergaderingen op het Gemeentehuis.  Maandagavond schepencollege, dinsdagavond gemeenteraad, mét nadien .... surprise.
Woensdag in Brussel bij Kind en Preventie.  Ganse dag.  Woensdagavond lezing op het gemeentehuis ikv opvoedingsondersteuning : 'Van papa mag het wel'.   Eerlijk gezegd hoor ik hier thuis soms ook het omgekeerde....
Donderdagavond ga ik koken met Frank Fol : Zot van Gezond in het gemeentehuis.  We maken legumaises, vermoed ik, een mooie kookworkshop en nadien eten we dat op.  Naar het schijnt komt de pers ook proeven, ik vermoed dat ze mijn kookkunsten aan zich zullen laten voorbijgaan.... (wijs!).
Vrijdagochtend toelichting in Brussel over een Europees subsidieprogramma voor het werk.  's Avonds ga ik misschien wel naar de Algemene Vergadering van 't Paenhuys.
Volgend weekend zit barstensvol.