Pagina's

maandag 28 januari 2013

Superdrukke week - met gans Vlaanderen in de wielen (en ziek ! - als dat maar goed komt)


Maandag eerst wat uitzieken, daarna vergadering op het werk.  ’s Avonds eerste bijeenkomst 50-jarigen Hoegaarden om een gemeenschappelijk feestje voor te bereiden.
Dinsdag vergaderingen op het werk, daarna in Hoegaarden en schepencollege.
Woensdag naar de Raad van Bestuur van Kind en Preventie in Brussel (aiaai met de auto) en dan moet ik mij haasten om op tijd in Leuven te zijn voor het beleidsoverleg.  Om 20 u word ik voor een zaal dames in Aalter verwacht voor mijn West-Vlaamse sessie ‘Help ik ben verkozen’, waar ik de eer heb om de pas verkozen KVLV-collega’s in te wijden in de geheimen van de gemeentepolitiek.  En dat in het West-Vlaams, ik zal Anneke Alderweireldt moeten meenemen voor de vertaling.
Donderdag voor de eerste keer een vergadering met de regionale diensten Ruimtelijke Ordening (een nieuwe bevoegdheid van mij, ik ben nog ‘in de leer….maar heb een geduldige leermeester).  ’s Avonds weer naar Brussel voor de nieuwjaarsreceptie van Vrouw en Maatschappij, altijd een leerrijike maar ook erg leuke boel.   Vandaar dat ik mij weer kandidaat heb gesteld voor de functie van regiovoorzitster.  Als je lid bent, kan je binnenkort op mij stemmen.
Vrijdagochtend naar Turnhout voor een vergadering rond een nieuw project dat we willen indienen.  Daarna hou ik het voor bekeken (en ik denk dat ik dan bij elkaar te vegen ben – ik geraak ook maar niet van een soort griepj of bronchitis af.  De 3 thermometers die we zouden in huis moeten hebben, zijn allemaal spoorloos.  Ik ga ervan uit dat het vanzelf wel weer beter wordt.