Pagina's

maandag 26 augustus 2013

Een erg drukke week voor de boeg (vooral in de politiek, maar ook op het werk)

Tja... je ziet dat het gewone leven weer begint.  Maandag zal ik ongeveer de ganse dag op het gemeentehuis zijn.  Er moet vanalles geregeld worden voor de Slag bij Hoegaarden, ik moet dringend naar dienst Ruimtelijke Ordening met een ingewikkelde vraag en tussendoor moet ik met mijn auto naar de garage omdat mijn passagiersdeur ongeveer uit haar haak hangt (forsige medereizigers?).  Tussendoor boodschappen doen (verse vis, mosselen...) want ik wil (eindelijk!!) aan buurman Roger bewijzen dat mijn paëlla de allerbeste is van Hoegaarden en omstreken.  Ik heb het hem al meer dan een jaar beloofd, maar maandag komen de bewijzen op tafel.
Dinsdag weer de ganse dag op het gemeentehuis.  We hebben het dan over de meerjarenplanning van dienst grondgebiedzaken en in de namiddag krijgen we uitleg van ons adviesbureau over de beleidsplanning.  's Avonds een heel zwaar schepencollege, ik heb een waslijst aan variapunten, zeker voer voor een uur vergaderen (vorige week was er geen college), het wordt nacht eer we klaar zijn.
Omdat ik nog niet in Wijgmaal geweest ben en nog veel moet voorbereiden voor mijn Limburgdag ga ik woensdag naar het werk.  Normaal doe ik dat nooit op woensdag.  Nu zal ik nog een hoop werk mee naar huis moeten nemen... hopelijk raak ik klaar.
Donderdag naar Limburg voor het werk.  Ik ben dol op die provincie.  In de voormiddag naar Bilzen, in de namiddag naar Heusden-Zolder. De ministers Vandeurzen en Lieten hebben een strategisch plan voor Limburg klaar (tengevolge van oa de sluiting van Ford Genk).  Eens zien of we 'mekaar kunnen vinden' in dat plan.  's Avonds eerst mijn groenten bij het Voedselteam halen (in 't Schip) en dan naar de officiële opening van de afdeling van de gemeenteschool in de Polder.
Vrijdag zou ik eigenlijk naar Gent willen (privé), maar ik heb te veel werk.  's Avonds etentje kaderleden Ons (= nieuwe naam Groep KVLV).  Dat wordt weer erg leuk. Supertoffe getalenteerde collega's.  Werken bij Ons is echt 'the max'.