Pagina's

dinsdag 20 augustus 2013

Zou het niet mooi zijn als....

...ons water in Hoegaarden 'zachter' zou zijn.
Iedereen weet dat het water in Hoegaarden en Tienen erg hard is door de kalk.   In Haasrode en op verschillende andere plaatsen heeft de Watergroep in geval van nieuwbouw of renovatie de opportuniteit aangegrepen om het water centraal te ontharden (geen 100%, het is een deelontharding).
Nu ken ik niets van 'het water' van de watergroep en hun infrastructuur....
Maar toch, omdat nieuwsgierigheid een deugd is, zo heeft men mij tijdens mijn bankcarrière bij KBC geleerd, heb ik toch eens gemaild naar de watergroep om te polsen 'of zo'n centrale ontharding haalbaar is voor Hoegaarden'.  Mogelijks een domme vraag, maar wie niet waagt, niet wint.  (Brave meisjes komen in de hemel, stoute komen overal....)
Meer over de watergroep : http://www.dewatergroep.be/.  Ik hou u op de hoogte als ik antwoord krijg.