Pagina's

maandag 23 september 2013

Agenda deze week

Maandagochtend overleg ruimtelijke ordening en dienst milieu.  In de namiddag bereiden we met het schepencollege de inspraakvergadering van de gemeente voor.  U bent welkom op 1 oktober om uw zegje te doen.  Maandagavond overleg met medewerkers van De Slag bij Hoegaarden (en met ridder Ivanhoe...)

Dinsdag was ik eigenlijk 3-dubbelboekt in de voormiddag, maar ik kies voor overleg met Heusden-Zolder, in de namiddag naar Brussel voor Kind en Preventie.   Waarschijnlijk kom ik dan te laat voor het overleg met de horeca in Hoegaarden vlak voor het schepencollege.  Om 20 u schepencollege.
Woensdag ganse dag vol vergaderingen op het werk in Leuven.  's Avonds moet ik thuis wat projecten uitschrijven, want ik loop achter.
Donderdag ook ganse dag vergaderingen op het werk. 's Avonds raad van bestuur van het Regionaal Landschap.
Vrijdag bijwerken en 's avonds plechtige opening van het weekend Slag bij Hoegaarden.