Pagina's

zondag 8 september 2013

Hier zijn we weer...met de agenda van de week

Omdat mensen mij vragen of ik nog (digitaal) leef...hier ben ik weer met mijn weekagenda (nadat we net een volle bestelwagen in het studentenhuisje van de dochters in Gent zijn gaan deponeren).

Op maandag al om half 9 een goedgevuld schepencollege (en tussendoor moet er nog een onverwachte vergadering afgewerkt worden).  Om 14 u vergadering in Leuven met een vertegenwoordigster van het regionaal sociaal-economisch comité. 's Avonds Gecoro in de nieuwe samenstelling.  Gecoro = Gemeentelijke Commissie voor Ruimtelijke Ordening.  Ruimtelijke Ordening is interessanter dan je denkt.  Het bepaalt de manier waarop we fysisch samenleven.

Dinsdag met dienst ruimtelijke ordening naar Stedenbouw Leuven.  Met de trein, want daarna moet ik in Brussel zijn voor een vergadering met een collega-organisatie van Kind en Preventie.  In de vooravond naar het gemeentehuis en 's avonds gemeenteraad.

Woensdag een aantal dossiers 'buitenwerken' op het werk.  's Avonds naar Meldert om samen met een aantal 'jonkvrouwen in spe' kleren voor de viering van de Slag te kiezen (29 september).

Donderdag en vrijdag ben ik alleen per mail bereikbaar, want dan hebben we op het werk onze planningstweedaagse in Heers.  Gezellig met 4 collega's op de kamer in de vakantieboerderij, zo gaat dat in de Social Profit.  En vrijdagavond worden in Hoegaarden de sportkampioenen gehuldigd.