Pagina's

zondag 20 oktober 2013

En we gaan er weer eens tegenaan - vanaf morgen

Maandag eerst naar Leuven, daarna naar gemeentehuis voor overleg  's Avonds naar Zellik voor vergadering regiovoorzitters Vrouw en Maatschappij.  Blijkbaar is de verkiezingskoorts voor 2014 losgebarsten.
Dinsdag eerst naar Leuven , dan naar Hoeselt (Bilzen) voor de netwerkdag van Ons.  Ons is de nieuwe naam  voor Groep KVLV.  Ik verzorg er een workshop rond Ons en het Jonge Gezin. (3 keer dezelfde op 1 namiddag!).  's Avonds schepencollege.
Woensdag word ik in het Vlaams Parlement (foto) verwacht voor een hoorzitting in de commissie Welzijn rond preventieve gezinszorg.  Het is met de pet van voorzitter Kind en Preventie dat ik mijn zegje mag gaan doen over wat we vinden van het nieuwe decreet en wat er in de uitvoeringsbesluiten zou moeten komen.
In de namiddag Raad van Bestuur Kind en Preventie, ook in Brussel.
Donderdag ben ik in Leuven, waar ik een toelichting mag gaan geven op de Ondernemingsraad.  's Avonds vrij !
Vrijdag kom ik supporteren voor de verkoop van de gemeentelijke gebouwen tijdens de openbare zitdag in het gemeentehuis.