Pagina's

zondag 2 november 2014

Laatste week werken voor ik op inleefreis vertrek

Maandag vergadering in het gemeentehuis met 2 schepenen van andere gemeenten.  Een beetje een geheime vergadering, aldus de schepen die zichzelf in Hoegaarden heeft uitgenodigd.  Na de middag samen met een collega van Landelijke Thuiszorg carpoolen naar Merchtem.  In de zogenaamde 'Vlaamse Rand' (een term van de overheid) experimenteert Landelijke Kinderopvang met 'intergenerationeel werken'.  De peuters van de onthaalouders van Merchtem zullen binnenkort samen met de senioren van de CADO (Collectieve Dagopvang) allerlei leuke activiteiten doen.   Samen musiceren, zingen of bewegen op muziek.  Intergenerationele activiteiten blijken heilzaam te zijn voor zowel de kinderen als de ouderen.
's Avonds schepencollege. 
Dinsdag bijwerken op het werk (anders kan ik volgende week niet op reis vertrekken!  's Avonds naar het gemeentehuis.
Woensdag vind je mij in de voormiddag op onze toeristische dienst in De Tuinen en op het gemeentehuis.  's Middags word ik in Grimbergen verwacht voor het werk, voor de opstartvergadering van het Huis van het Kind in Grimbergen.   Grimbergen is een prachtige gemeente.
Donderdag bijwerken en vrijdag begint mijn verlof en moet ik mijn valies inpakken : alleen al de medicijnen, muggensprays en zalfjes nemen het halve valies in. 
's Avonds natuurlijk wel naar de gala van de Hexagons.  Bijslapen kan ik nog gedurende 8 uur op het vliegtuig naar India.