Pagina's

zondag 7 februari 2016

Geen verlof voor mij deze krokusweek

Maandag naar het Huis van het Kind Beersel voor een vergadering.  Toffe ploeg daar, fijne samenwerking met Kind en Gezin, met de gemeente én met een heleboel andere actoren.  's Avonds al vroeg schepencollege... het wordt een lange dag.
Dinsdag op kantoor in Leuven.  Wat heb ik veel bij te werken !!   In de vooravond naar het gemeentehuis en 's avonds cultuurraad. 
Woensdag koppen bijeen steken over 'KVLV popt up' in Hoegaarden.  En... KVLV Outgaarden heeft een award gewonnen voor een heleboel workshops. 'Start to (up)(re)cycle', zo heet het project waarmee we in de prijzen zijn gevallen bij de Koning Boudewijnstichting.  Vanzelfsprekend doen we deze activiteiten het liefst met andere verenigingen in Hoegaarden (en er zijn er veel!). In de namiddag naar de milieudienst en dienst ruimtelijke ordening.  's Avonds vrij.  Houden zo !

Donderdag naar Brussel voor het dagelijks bestuur van Kind en Preventie.   's Avonds ook vrij!!

Vrijdag vind je mij op het gemeentehuis.  In de namiddag is er daar een vergadering.   Vrijdagavond krijg ik bezoek aan maak ik een (hopelijk) heerlijke Coq au vin.  Het recept uit Ons Kookboek pas ik aan, want in de eerste editie waren ze de wijn er vergeten bij doen....