Pagina's

maandag 1 februari 2016

Hopelijk een rustigere week dan vorige week

Vorige week was zo hectisch (en eigenlijk ook een baalweek).  En als je het al druk hebt, dan loopt het helemaal fout.  Op de prijsuitreiking van een award voor het goede doel, ben ik vertrokken met iemand anders zijn jas (ook een zwarte).  Vanzelfsprekend zaten daar mijn autosleutels niet in, wat ik pas merkte als ik in de ondergrondse garage stond.  Pas na een uur viel alles terug (min of meer) in plooi.  En dat soort dingen had ik de ganse week voor. 
Deze week wordt het beter. Alhoewel.  Maandag beheerscomité van Beter Wonen aan de Gete, waar ik helaas niet naartoe kan wegens andere dringende vergadering.  's Avonds al om 19 u schepencollege.  We krijgen bezoek. 
Dinsdagavond vind je mij op het gemeentehuis en later op de avond is er een overleg met een vereniging. 
Woensdag redactievergadering voor het Infoblad (Het zal uit zijn voegen barsten qua activiteiten).  In de namiddag overleg met een horecazaak.  's Avonds nog niets.  Hoe kan dat ??
Donderdag naar Brussel, uitgenodigd (of mij laten uitnodigen eigenlijk...) door een Vlaams Parlementslid dat al bewezen heeft dat ze het opneemt voor de welzijnssector.  's Avnds raad van bestuur PWA. 
Vrijdag overleg in het gemeentehuis.

Om familiale redenen zal je mij niet zien op de sensibiliseringsactie rond borstkankerpreventie (zaterdag op het gemeentehuis) en helaas ook niet op de fakkeltocht van de jeugdraad.  Af en toe moet je als politica ook wat tijd geven aan familie.  En vermits het krokusverlof al te vol staat met vergaderingen, zal ik een minikrokusverlofje in het weekend vooraf houden.