Pagina's

zondag 31 januari 2016

Het leven zoals het is... als mama van een politiek redacteur

Marie is maar heel af en toe nog bij ons.  De liefde hé... en die woont in Gent.  Maar dit weekend toch wat quality time samen gehad.  En... een verplicht nummertje dat is samen naar de 'Zevende dag' kijken.  En dat doet ze liefst bij ons omdat ze in Gent geen digitale TV heeft.  Samen gekeken naar  (en akkoord gegaan met) het pensioenstandpunt van CD&V.   En de tweets over dat standpunt, die werden in mijn salon gepost (door Marie).  Retweet ze als je akkoord gaat !
Op de nieuwjaarsreceptie van Open VLD Hoegaarden ben ik daardoor niet geraakt.  Bij deze, mijn excuses hiervoor, want ik had mij ingeschreven.  Ik wou wel eens een praatje gaan doen met Louis Michel.  Maar ja, familie heeft voorrang....

Foto is van vroeger.  Op stap met de camera.