Pagina's

zondag 19 juni 2016

De week der dubbelboekingen op komst.

Het komt niet goed deze week, ook al is het een super belangrijke. 
Maandag eerst naar Gooik voor een nieuw project, waardoor ik een belangrijke vergadering op het werk mis.  's Avonds schepencollege.
Dinsdag wordt er van mij verwacht om te skypen over een West-Vlaams project.  En geloof het of niet, ik heb dat nog nooit gedaan. Het was skypen of weer eens naar West-Vlaanderen rijden.  De keuze was snel gemaakt.  Om 12 u naar het Huis van het Kind in Grimbergen én ergens in de loop van de dag moet ik ook nog naar de ondernemingsraad van Kind en Preventie.  's Avonds naar het gemeentehuis voor de avondzitting.
Woensdag op het gemeentehuis en 's avonds naar de Raad van Bestuur van Ecowerf.  Een belangrijke, want het masterplan containerpark staat geagendeerd. 
Donderdag al heel vroeg in de ochtend naar het Pajottenland voor een overleg (voor het werk).  Om half 12 al terug in Leuven voor de algemene vergadering van Kind en Preventie die ik moet voorzitten.  's Avonds naar een jubileumviering in Hoegaarden.
Vrijdag naar Linter voor het overleg Getevallei.  In de namiddag naar het gemeentehuis.