Pagina's

zondag 12 juni 2016

Staken ze of staken ze niet ? (de treinen)

Maandag hoop ik met de trein in Brussel te raken (en terug) voor een opleiding vlak aan het centraal station.  De opleiding is van de sociale innovatiefabriek én gaat over 'community vormen' of... hoe maak je van je klanten en collega's ambassadeurs die mee voor je project gaan. Hopelijk raak ik op tijd terug voor het schepencollege.  Is een beetje afhankelijk van 'of de spoorbonden staken of niet'.  Anders wordt het een avondje Brussel en dan zal ik mij in het plaatselijk café wel in de voetbalgkte gooien zeker.
Dinsdag eindelijk nog eens op kantoor in Leuven.  's Avonds avondzitting en gemeenteraad. 
Woensdag zit vol vergaderingen in Hoegaarden. 's Avonds Raad van Bestuur van Ecowerf.  Ik zal kunnen feedback geven over het punt van de roze zakken op de gemeenteraad (zie vorig bericht). 
Donderdag al heel vroeg naar Zandhoven waar ik een opleiding mag geven over PR en communicatie.  In de namiddag overleg in Hoegaarden.
Vrijdag ook al weer in de vroege ochtend naar Tildonk om de algemene vergadering van een kleine vzw voor te zitten. 
(de bijgevoegde cartoon komt van De Tijd)