Pagina's

zondag 16 oktober 2016

Boeiende week voor de boeg

Maandag bij het ochtendgloren naar Gooik (meer bepaald Oetingen) voor een vergadering van het Huis van het kind rond taalstimulering.  Taalstimulering is een hot item tegenwoordig, ik ben er zelf grote fan van, vooral van het belang van taalstimulering bij baby's en peuters. 
's Avonds schepencollege.  Hierdoor kan ik niet naar de avond rond dementie van KVLV en CM in Outgaarden.  En ook niet naar de voorstelling van Ullekenskermis in ons woonzorgcentrum.
Dinsdag naar Roosdaal voor de voorstelling van de 'in de prijzen gevallen' plattelandsprojecten.  Het project dat ik voor het werk heb ingediend, is bij de gelukkigen.  Lokale Zorghubs op het platteland.   Ingediend voor het Pajottenland.  's Avonds vind je mij op het gemeentehuis.
Woensdag vind je mij eerst op het gemeentehuis, daarna naar Beersel voor de doe-namiddag in het kader van de dag tegen armoede.  Terzelfdertijd kan jij, Hoegaardier of Tienenaar, naar een gelijkaardige doe-namiddag 'meer doen met minder' in Tienen in de Kruisboog.  Voor ouders met hun kind, allerlei leuke activiteiten die aantonen dat je ook met weinig middelen veel kan doen.
Hopelijk op tijd terug voor de vergadering van Ecowerf woensdagavond.
Donderdag word ik op Interleuven verwacht voor de stuurgroep 'Task Force Spitsregio Leuven', waar ik Hoegaarden vertegenwoordig.  Een Europees project ter bevordering van het economisch leven in de regio.  Nog een vooravondvergadering op het werk en dan hopelijk op tijd terug voor mijn avondvergadering in Hoegaarden. 
Vrijdag budgetbespreking op het gemeentehuis.  Een ganse dag.  Wij zullen er sneller uit zijn dan de federale regering, ook al is dat ook bij ons een evenwichtsoefening.
's Avonds naar de gala van de boskabouwers.