Pagina's

zondag 2 oktober 2016

Een avondje thuis ? dat zal voor een andere keer zijn...

Maandagochtend spring ik eens op het gemeentehuis binnen, na de autocontrole (mijn secretaressetaak voor mijn jongste dochter die het nog drukker heeft als ik...).  Mijn opleiding in Brussel zal aan mij voorbijgaan... ik had trouwens toch al een dubbelboeking, want ik word in de namiddag op een andere plaats in Brussel verwacht.  's Avonds schepencollege.
Dinsdag vergaderingen op het werk in Leuven. 's Avonds avondzitting en milieuraad. 
Woensdagochtend vertrek ik voor het ochtendgloren (en de files naar Gent... met de auto van Marie) om dan met de trein terug te komen.  In de namiddag duikel ik nog het gemeentehuis binnen en 's Avonds is het CD&V-raad. 
Donderdag maak ik een paar gemeenten in het Pajottenland onveilig. 's Avonds beheerraad van het Gemeentelijk gemeenschapscentrum.
Vrijdag 2 afspraken rond erfgoed, eerst met Portiva, dan met de heemkundige krign.
Zaterdag vind je mij op de regentiedag.  Naar het optreden in St Rochus kan ik niet gaan, omdat het reünie is van het middelbaar (van het college, maar ik zat bij de meisjes... dat blijkt nu allemaal hetzelfde te zijn...). 
Zondag vind je mij op de tweedehandsbeurs van de Gezinsbond waar Madammenateljee KVLV 'het doet' met de eierdoos (en met Maison Feliz).  Leuk voor ouder en kind.