Pagina's

maandag 12 juni 2017

De agenda voor deze week

Maandag overdag op kantoor in Leuven. Er moeten veel dossiers de virtuele deur uit.  De laatste loodjes voor de vakantie...
Maandagavond schepencollege.  Het zal laat worden.
Dinsdagochtend een afspraak met de directeur van Kringwinkel voor het nieuwe project in de deeleconomie dat we met het werk zullen uitvoeren in regio Hageland.
Op de middag word ik in Schaarbeek verwacht voor een vergadering.
In de vooravond avondzitting en 's avonds gemeenteraad.  Je bent welkom.
Woensdag vind je mij op het gemeentehuis en 's avonds op een huwelijksjubileum.
Donderdag in de hele vroege ochtend naar de luchthaven (ik zwaai 2 zwaarbepakte kajakkampeerders uit).   's Avonds brainstorm Hoegaarden Bierdorp.  Je bent welkom.
Vanaf vrijdag word ik een weekend verantwoordelijk voor het welbevinden van mijn dochter haar reuze tomatenplanten.  Eigen kweek op het terras van haar appartement in Gent.  Twee meter hoog ondertussen.  Als dat maar goed komt met die planten....  Ook wat de toerist uithangen in deze wondermooie stad.  De vouwfiets gaat mee.