Pagina's

dinsdag 27 juni 2017

En wat als.... ?

...uw schepen van milieu vanaf vandaag eens een foto zou nemen van al wat zij in de roze zak steekt?

Inbreuk op mijn privacy ? ja .
Ambassadeurschap voor de roze zak ? Ja.

Blijkbaar is er toch nog een deel van de Hoegaardse bevolking dat de geneugten der roze zak nog niet ontdekt heeft.  Vreemd.  Iedereen die hem gebruikt, is nochtans erg enthousiast.  En het is goed voor het milieu en de portemonee.
In alle geval : je mag tot mijn volgende roze zak vol is, mee genieten, van de plastics die ik er in steek.  Natuurlijk kopen we te veel voorverpakt.  Maar niet elk dorp heeft een afvalloze winkel zoals Content in Leuven.  Misschien een tip voor onze handelaars ?
Geniet vanaf nu van de inhoud van mijn roze zak.  Vanaf nu benoem ik mezelf samen met vele anderen tot ambassadeur van de roze zak. :)