Pagina's

maandag 27 november 2017

agenda voor deze week - veel dubbelboekingen

Maandag eerst naar het werk voor een reeks vergaderingen.  In de vooravond al naar het schepencollege wegens zware agenda.
Ook dinsdag vol vergaderingen.  In de namiddag naar het provinciehuis voor het afscheidsfeestje van Welzijn.  Welzijn gaat weg op de provincie en wordt een Vlaamse bevoegdheid.  Wat Vlaanderen doet, doet Vlaanderen beter ? ik denk het niet.  We hebben dit te 'danken' aan de grootste Vlaamse partij.
In de vooravond op gemeentehuis.  Dubbelboekingen : Bibraad én cultuurraad.  Op de cultuurraad ben ik geagendeerd om toelichting te geven over het Europees jaar van het Erfgoed (2018).  Natuurlijk hebben we hier in Hoegaarden al heel wat op stapel staan en roep ik alle actoren, verenigingen en horeca op om activiteiten in dit kader te doen.  Vooral het bier staat centraal.  Bier is nu eenmaal erkend als cultureel erfgoed.  
Woensdag eerst naar de begrafenis in Meldert, daarna gemeentehuis en 's avonds raad van Bestuur van Portiva, onze intergemeentelijke archeologische vereniging.
Donderdag hele dag Brussel bij het Welzijnsverbond (voor mijn werk).  In de vooravond Raad van Bestuur Regionaal Landschap en 's avonds bestuursvergadering KVLV.
Vrijdagochtend overlegtafels energie in Tienen (voor de regio).  In de namiddag naar de opening van de kantoren van Pall en in de vooravond een (vreemde?) vergadering in Hoksem.  Hoe vreemd het is, zal ik dan pas weten.