Pagina's

donderdag 30 november 2017

Nog 3 plaatsen in de Straffe Stratenquiz

http://hoegaarden.cdenv.be/nieuws/nog-drie-plaatsen-vrij-voor-onze-straffestratenquiz
Schrijf je nu in met je straat of vereniging.  Snel zijn en een mailtje naar Joris Verbaeten sturen.  Joris.Verbaeten@skynet.be.

Mijn team (de Hoegaardse greeters) zit vol.  Ik zit 'op de bank'. Vermits ik toch nooit het antwoord op de vragen weet, heb ik voorgesteld om voor de 'bevoorrading' te zorgen van mijn greeterteam. Ik ben hun grootste fan.  5 schatten van mensen. 3 greeters (Wendy, Maria, Koen) en 2 ondersteunende vrijwilligers (Ann maakt mooie toeristische foto's en Philip is onze webmaster/communicatieverantwoordelijke.)
En ik? ik kom hen tussen de vragen door wat aanmoedigen en een glaasje schenken. 
Als we niet winnen, zullen we toch maar een fijne avond gehad hebben. En.... het is voor het goede doel (Buitengewoon Lager Onderwijs Mariadal).
Fier op mijn CD&V-vrienden die zo hard aan deze quiz hebben gewerkt.