Pagina's

zondag 2 augustus 2009

te veel (mannelijke) verbeelding op de Nieuwsbladblog ?

Mijn favoriete blog maakt een beschouwing over het X-gehalte van de artiesten op Suikerrock. http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?ArticleID=BLRBI_20090802_001&PostCode=3300 Citaat : De tienermeisjes mochten zwijmelen voor 'local hero' Jasper Erskens, hun moeders zuchtten voor Guy Swinnen en Jim Kerr. Tja, nu zit ik persoonlijk wel in de leeftijdcategorie van de moeders van die tieners. Maar ZO rap zijn die moeders wel niet aan het zuchten... Zuchten doe ik als ik een ingewikkeld gerecht moet klaarmaken of de vensters moet poetsen. Of als ik mijn sleutels kwijt ben of de verkeerde afslag heb genomen. Af en toe is mijn favoriete blog toch wel een beetje macho. 'Zuchten' voor een man op het podium...?? Komen mannen toch nog steeds van Mars ?