Pagina's

zondag 21 februari 2010

Back to reality (of… hoe vol kan een week zitten ??)

Het leven als ‘working girl’ hervat zich morgen.
Maandagvoormiddag naar ons kantoor in Tienen en Aarschot, maandagnamiddag afspraak op het gemeentehuis met mijn (vol?) postbakje en de administratie. Maandagavond schepencollege.
Dinsdag ga ik eens goed kunnen doorwerken om mijn achterstand in te halen. Ik moet nog een subsidiedossier voor het werk buitenwerken.
Woensdag, heel tof, zit ik in de jury voor de keuze van de Hagelanddichter 2010. Ik heb nogal een uitgesproken mening over poëzie, namelijk ‘less is more’. Geen hoogdravende meterslange gedichten voor mij… ’s Avonds milieu-adviesraad, waar ik er één ga trakteren, want… helemaal vergeten : ik ben jarig woensdag !!!!
Donderdag voor het werk naar Eeklo en Wetteren. ’s Avonds ontvangen we de Hoegaardse kunstenaars die geïnteresseerd zijn in exposeren op palmzondag (op ezels!).
O jee, en vrijdag organiseer ik zelf een studiedag op Groep KVLV voor alle Vlaamse aanbieders van het opleiding en tewerkstelling voor moeilijk plaatsbare werkzoekenden. Ik moet de powerpoint nog maken ! ’s Avonds boloobal van de gemeenteschool en daarna nog politieraad.
Het weekend ziet er, relatief gezien, iets rustigers uit. Zaterdag vergadering rommelmarkt, daarna koffiestop broederlijk delen.
Zondag wordt Laura 18 ! Zij heeft het (net als de mama?) zo druk dat ze geen tijd heeft om haar verjaardag deftig te vieren. Alleen in de voormiddag is ze vrij. We regelen dat dan wel met een Cava-brunch met spek en ei en overheerlijke tijgerpistolé’s.