Pagina's

woensdag 10 februari 2010

Ook de gemeente doet mee met dikke truiendag (+ oproep voor mijn truien, vesten, sjaals...)


Vanzelfsprekend doet Gemeente Hoegaarden mee.
Ook op mijn werk bij Groep KVLV sluiten we aan bij Dikke Truiendag, met de gebruikelijke animatie, zo gaat dat daar.  Daar is een echt groen jaar aangebroken : geen papier meer gebruiken, geen verwarming vrijdag, leren eco-rijden.... en binnenkort krijg ik een groene (figuurlijk) dienstwagen.
Mijn probleem voor op dikke truiendag : in meerdere parochiezalen van Hoegaarden en bij Hoegaardiers thuis liggen nog dikke truien van mij die ik nog moet komen ophalen, wegens laten liggen op één of andere leuke activiteit.  Ik kan ze mij zelfs allemaal niet meer herinneren.  Minstens 2 zwarte vestjes in ontmoetingscentrum van Outgaarden, een 5-tal sjaals ergens anders, een goede dikke pull, enz.
Wie heeft er nog iets van mijn vestimentaire attributen liggen ?? Stuur maar een mailtje, ik kom het eindelijk ophalen.