Pagina's

maandag 29 maart 2010

Betrapt ! door Jef Rozenski (Hauthem) : Sjerp verkeerd geknoopt !

Het processieseizoen heeft een slechte start genomen voor mij.  Op Palmzondag was ik erg opgetogen over het feit dat ik mijn tweekleur (=mijn schepensjerp) deftig geknoopt kreeg, maar het was toch weer helemaal fout.  Jef Rozenski heeft mij de bewijzen doorgestuurd (mét commentaar onder de foto's).  En dat terwijl vorig jaar zelfs de VVSG (=de Vereniging voor Steden en Gemeenten) zich in mijn blogdiscussie had geworpen over of het nu de linker- of rechterschouder moest zijn.  Ik had hen toen beloofd dat ik het niet meer verkeerd zou doen.
Let op de foto's van Jef en vergelijk mijn sjerp met die van collega-schepen Godelieve.
Tja, een goede fotograaf ziet toch alles....  Blijkbaar ook dat ik hoopte dat de kennis over het protocol uit de lucht zou komen vallen.... (foto links).   Bedankt voor de foto's, Jef.