Pagina's

vrijdag 5 maart 2010

Recyclart en Wereldkamping in 't Paenhuys Hoegaarden

't Postiljonneke, het ledenblad van 't Paenhuys, ziet er goed uit.  Ik denk dat het een 'upgrading' heeft gekregen met veel foto's en leuke artikels.  Heel tof.
Tijdens de paasvakantie kunnen de kinderen knutselen met knoopjes en stofjes, een vorm van recyclart eigenlijk.  Hopelijk sturen ze een paar foto's op voor mijn rubriek recyclart op mijn blog.
En dan de wereldkamping.  Super idee.   Alsof je op reis gaat naar Algerije, Bolivië en Peru.  En dat allemaal in de Stoopkensstraat.  Goedkope wereldreis met tentje.  Spijtig dat ik niet meer tot 'de jongeren' behoor.  Het is ondertussen wel ongeer 10 jaar geleden dat ik nog in een tentje heb geslapen.  Zal ik Mijn Grote Liefde eens 'verrassen' met een weekendje met de tent??