Pagina's

zaterdag 31 december 2011

Beste wensen voor het nieuwe jaar !

Blijven vooruitkijken, dat is de spirit !
Ik wens u en uw familie een zeer gelukkig nieuwjaar.

Goede voornemens, die maak ik niet echt, want aan de meeste kan ik me toch niet houden... : diëten, sporten, ordelijker worden....

2012 wordt een belangrijk jaar, ook op politiek vlak.  Persoonlijk ben ik een groot liefhebber van het stevige huisbezoek en kijk ik daar nu al naar uit.  'Moechen', noemen ze dat in Hoegaarden.  Weet er iemand waar dit woord vandaan komt ?  In mijn studies Germaanse filologie is er in die 4 jaar geen enkel woord opgedoken dat daar zou kunnen verband mee houden ?  Weet iemand het ???  Laat het mij weten aub...
Volgens mijn lieve echtgenoot is er een puntje waar ik als politica zou moeten aan werken : ik kus te weinig ! Maar ja, de voorzitter van de (voorlopig nog) grootste Vlaamse partij is ook geen kusser (hij zou zelfs smetvrees hebben!) en ook in Hoegaarden hebben we ooit een groot politicus gehad die meer hield van een stevige handdruk dan van 3 kussen.
Maar soit, ter gelegenheid van het nieuwe jaar, krijg jij de volgende keer dat ik je zie 3 dikke kussen !