Pagina's

woensdag 21 december 2011

Jan gaat naar de gevangenis en ik was bijna mee...

't Nieuwhuys Hoegaarden sponsort de benefiet Music for Life en heeft geboden op een rondleiding in de Leuvense gevangenis.  Machteld Libert leidt rond, ook naar de keuken en al de rest dat je in de gevangenis wil zien.  Gedetineerden vertellen over hun leven in de gevangenis.
Wie snel was op Facebook, kon mee.  Ik vermoed dat er dus wel wat Hoegaardiers Jan, Anneke en Machteld zullen vergezellen in de gevangenis. 
Zelf moet ik spijtig genoeg dit leuke evenement aan mij laten voorbijgaan... Te laat beseft dat ik morgen mijn wekelijks afspraakje heb met de jongens van de Hoegaardse milieudienst.  Ook leuk, maar net iets minder speciaal dan een rondleiding in de gevangenis.
Maar... niet getreurd : je kan je dorpsgenoten - klanten van 't Nieuwhuys op TV zien :
Vanavond in het journaal om 19 u op VRT.