Pagina's

zaterdag 24 december 2011

Jaaroverzicht 2011, deel 1

Het was een vol jaar, ik som (gespreid over een paar dagen) alleen maar op wat mij het meest is bijgebleven.
We hebben afscheid genomen van 2 vroegere schepenen : Cyriel Vandermolen en Luc Massa, die beide overleden zijn.
Op de gemeenteraad moest ik afscheid nemen van mijn buurman in de raad : Willem Torry, die in Tienen is gaan wonen.
Het was ook een jaar vol feesten.  We vierden 25 jaar (heel gelukkig) getrouwd met mijn Grote Liefde.  Peter is het beste wat mij ooit overkomen is (en hopelijk vindt hij dat ook).  We waren maar 19 jaar toen we mekaar in Leuven beter leerden kennen ; we zijn eigenlijk samen volwassen (??) geworden. 
Maar ook andere feesten, mosselfeesten, koninginnehapjes-feesten enzovoort... waren weer zeer talrijk.  Er waren feesten voor Maureen (Idool), voor de opening van het vissershuisje aan de Gete.  Het beste feestje van het jaar vond ik de apotheose van de wereldrecordpoging in het Kouterhof.

In september ging ook onze jongste dochter op kot.  Geen kinderen meer in huis.  Wel een kater (die alsmaar dikker wordt...) en veel was in het weekend (als ze terugkomen van kot).
Het meest stressy moment was toen ik als begeleider meereed tijdens Laura haar (geslaagd) rij-examen.  Aan het doodgaan van zowel de warmte (om te stikken in die oude clio zonder airco) en van de schrik (angst dat ik iets zou zeggen of roepen tijdens het examen...).

Morgen krijg je de rest van mijn terugblik.....