Pagina's

maandag 27 februari 2012

bpost (en Johnny Thijs persoonlijk), roept België op om zoveel mogelijk complimenten te versturen op 1 maart!


bpost roept België op om zoveel mogelijk complimenten te versturen op 1 maart!

Op 1 maart is het Internationale Complimentendag. bpost vindt dit een fantastisch initiatief en geeft iedereen in België de kans om gratis een complimentje te versturen. Zo willen we wat meer positiviteit in de wereld brengen. De campagne loopt onder de noemer "bpositive, en verstuur een complimentje"!
Ongeveer 4,4 miljoen gezinnen ontvangen op 27 en 28 februari een kaart van bpost in de brievenbus. De rechterkant van de kaart is een voorgefrankeerde postkaart die kan afgeknipt worden en waarmee iedereen gratis een complimentje kan versturen.
Als het kaartje op 29 februari gebust en gelicht wordt, zorgt bpost ervoor dat het afgeleverd wordt op 1 maart, complimentendag.
Wie meer kaartjes wenst te versturen, kan terecht op www.complimentendag.be. Deze site is een initiatief van Change Think Positive, de organisator van de complimentendag.
Johnny Thijs (Hoegaarden), de CEO van  bpost, ondersteunt de actie.  Ook zijn echtgenote Karin promoot de actie op haar persoonlijke facebookpagina.  
Zelf kreeg ik vandaag een in te vullen kaartje in de brievenbus.  Maar ik kan niet kiezen aan wie ik het compliment wil bezorgen.  Er zijn zo veel geweldige mensen.... Ik zet op 1 maart gewoon een compliment voor iedereen op mijn blog....