Pagina's

woensdag 29 februari 2012

Zondag sober maal voor Broederlijk Delen

Klikken : http://annekealderweireldt.blogspot.com/2012/02/sober-maal-nu-zondag-in-parochiecentrum.html
Persoonlijke opmerking : er staan heel wat BHV's op de foto (Bekende Hoegaardse Vrouwen).  En ik weet dat ze allemaal heel lekker kunnen koken.
Wij gaan !!

En zaterdag 10 maart is het koffiestop op de markt.  Het is de eerste keer in 5 jaar dat ik niet kan gaan koffiestoppen.  Moet de ganse dag gaan workshops geven (e-campagne voeren enz...) op de opmaakdag van KVLV voor vrouwen met politieke goesting...   Heb er zelf ook wel goesting in (in het lesgeven hé, nog niet in het campagne voeren, maar die goesting zal wel komen.  E-campagne is maar wat het is, dat zeg ik ook in de les rond 'e'-campagne.... niets boven het stevige huisbezoek).  Misschien moet ik daar ook eens een opleiding voor ontwikkelen, maar daarvoor hebben ze mij niet gevraagd....