Pagina's

zondag 18 november 2012

Wat schaft de nieuwe week ? Mijn geliefde Witte van Hoegaarden en andere schatten...

Maandag eerst naar Brussel voor een aanwerving en vergadering bij Kind en Preventie.  Om 14 u terug in Hoegaarden voor onze laatste (hopelijk) budgetbespreking op het gemeentehuis.  's Avonds naar Paal waar ik de eer heb om nieuw verkozen KVLV-politica's in te wijden in het ABC van de gemeentepolitiek.  Daardoor zal ik voor de 2de keer sinds ik schepen ben het schepencollege brossen... Tegen mijn principes, maar ik wil de pas verkozen dames niet ontgoochelen.

Dinsdag vergadering op het werk en 's avonds bibraad.  Zal weer zeer boeiend en gezellig zijn.  De leden van de bibraad 'hebben het' gewoon....

Woensdag beleidsoverleg op het werk en in de namiddag heb ik op het gemeentehuis een bespreking met een West-Vlaming die het over de slagvelden van Hoegaarden wil hebben met mij.  Over slagvelden weet ik niet zoveel, ik kan er wel één aanrichten... vooral op vlak van rommel.   Woensdagavond een prachtige vertelavond over mijn geliefde 'Witte van Hoegaarden'. (de Gobertangesteen, maar ik hou nog van veel andere Wittes van Hoegaarden).  Je bent van harte welkom.  Gratis toegang in 't Nieuwhuys, om 20 u.  Gedeputeerde voor Europa, Monique Swinnen, komt ook.  De vertelavond is een product van een Europees Leaderproject.  Je kan dan ook de nieuwe publicatie hierover meenemen, met veel Hoegaards schoon....

Donderdag ben ik de perfecte mama ! Marie moet geopereerd worden aan haar wijsheidstanden, komt daarvoor van Gent naar Tienen en de mama zit er de ganse dag naast in een zeteltje in het ziekenhuis.  Weliswaar met laptop om een beetje te kunnen werken.

Vrijdag vergaderen op het werk en 's avonds naar mijn eerste Zumbales in Hoegaarden.  Nog een geschikt outfitje zoeken...