Pagina's

woensdag 12 december 2012

Foto's panelgesprek Vrouw en Maatschappij Vlaams-Brabant

 Het ziet er allemaal ernstig uit, het panelgesprek van Vrouw en Maatschappij gisteren in het provinciehuis, maar het was vooral erg leuk.  Gewoon voor een heleboel vrouwen vertellen over 'het leven zoals het is' als politica in Hoegaarden.  Op de foto ook Sonja Becq, Vlaams parlementslid en Monique Swinnen, gedeputeerde.  Monique modereerde het panel en stelde mij de vraag of mijn huisgenoten gisterenavond warm eten hadden gekregen.  Voorspelbaar antwoord : mijn huisgenoten zijn er van de ganse week niet en zelf heb ik gisteren van de ene vergadering naar de andere gespurt waardoor elke vorm van voedsel aan mij is voorbijgegaan.  Ik heb mij 's avonds laat dan maar gestort op al het lekkers dat in het streekpakket zat dat ik gekregen heb.
(Vanzelfsprekend was er ook weer een zeer boeiende vorming vooraf : over je communicatie als politica, gegeven door communicatiebeest Leo De Block.  Erg goed. )