Pagina's

woensdag 26 december 2012

Nog even in beraad over de toekomst van mijn blog

De eindejaarsperiode is de beste om te overpeinzen hoe je dingen volgend jaar gaat doen.  Wat betreft mijn blog zijn er voor mij 2 opties (of mogelijks 3).
Ofwel hou ik alles zoals het was (minstens 1 nieuwtje per dag), maar eigenlijk vind je die info soms ook wel op de website van mijn partij, op facebook, twitter en wie weet wat er nog allemaal op komst is op vlak van sociale media.
Ofwel maak ik één, wat ernstiger, opiniestuk per week over wat er in Hoegaarden en de ruimere omgeving aan de gang is, wat ons leven raakt enzovoort.  Zelf ben ik,niet zo behoudgezind en hou ik al wel eens van verandering, ook voor mijn blog..
Ik hou nog even in beraad wat het wordt.   Uw mening hierover kan u bij mij kwijt : marleenlefevre@hotmail.com.  Wilt u alles zoals het al vier jaar was ? Schakelen we om naar een lagere, maar meer inhoudelijk-ernstige versnelling ? Of zet ik hem in parkeerstand ?
Uw mening is welkom.

Wat alleszins een waarheid is als een koe, is een Latijnse uitspraak die ik net op internet tegenkwam :
Cogito ergo blog.    Maar daarom hoeft het nog niet persé....  Het kan af en toe wel eens leuk zijn om een grijze muis te zijn.