Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Boter bij de vis, binnenkort in Hoegaarden

Speciaal voor Lode (een vroegere collega van op KBC) zondig ik in mijn blogvastentijd.  Ik had namelijk beloofd dat ik zijn toneel in de Cerkel zou promoten.
Het is lastig, mijn blogvasten, veel mensen zijn ontgoocheld dat ze hun dagelijkse portie nieuwtjes niet krijgen - en ik heb natuurlijk ook altijd veel te vertellen - ik doe dat op facebook nu....  Of ze willen promotie maken voor hun activiteit en dat gaat dan niet enz enz
In alle geval.... beetje geduld.  Na mijn vastenperiode ben ik er terug.  En als het echt niet te houden is, dan doe ik zoals in de gewone vasten vroeger - zondigen tegen de vasten en het gaan opbiechten bij de pastoor. Dat mag geen probleem zijn.  Zulke zonden zullen mij wel vergeven worden zeker....
Voorstellingen gaan door op volgende data : 15,16,22,23 maart om 20 u in De Cerkel.  Kaarten 8 euro in voorverkoop, in café de Cerkel.