Pagina's

donderdag 2 januari 2014

De goede voornemens zijn begonnen !

Vorig jaar had ik geen goede voornemens.  Dit jaar wel.  Volgens studies zouden vrouwen zich minder aan hun goede voornemens kunnen houden dan mannen.  We zullen zien.

Hier komen ze :

-meer sporten (ik hoop van straks terug te beginnen lopen)
-minder chaos op mijn bureau (de moeilijkste !)
-gezonder en caloriearmer eten (de minst aangename)
-meer liefde en aandacht geven aan wie mij lief is (de belangrijkste!)
-minder een 'politicus-attitude' hebben (een euvel waar mijn echtgenoot mij op wees).  De beste politici zijn eigenlijk diegene die zich niet gedragen als politicus (ik zal vragen dat Peter mij 'coacht').

We zullen over een maandje oordelen hoe ver het staat met de goede voornemens.  U mag mij gerust op de vingers tikken als je ziet dat ik fout bezig ben op vlak van één van mijn goede voornemens.