Pagina's

donderdag 9 januari 2014

Ik krijg aanvulling op mijn nieuwjaarswens - over geluk

Volgende wens had ik gestuurd aan de leden aan de Raad van Bestuur van de organisatie waar ik nationaal voorzitter van ben.:
Taalkundig heeft ‘geluk’ geen meervoud, maar het is wel mogelijk, zowel in het meervoud als in het kwadraat.
En dat wens ik u op alle vlak !
Leuk dat mensen deze wens dan aanvullen op hetzelfde thema (beetje zoals een kettingbrief) :
Van een bestuurder uit West-Vlaanderen kwam volgende aanvulling :
GELUK, het enige wat verdubbelt als je het deelt....
Het lijkt allemaal wat 'melig', maar als je weet dat zelfs de KU Leuven nu een groot geluksonderzoek uitvoert, is het wel relevant.
In alle geval : ik ben perfect gelukkig en ik wil het graag met u delen, dan vermeerdert het dus nog....