Pagina's

maandag 14 april 2014

Agenda volgende week : rustig op het werk in Leuven, maar in Hoegaarden blijft het even druk

Maandagnamiddag naar gemeentehuis.  's Avonds schepencollege.
Dinsdagvoormiddag vergadering op het werk.  In de namiddag in Hoegaarden met werkgroep Eerste Wereldoorlog.  In de vooravond vind je mij op gemeentehuis en 's avonds vergadering Milieu-adviesraad.
Woensdag op gemeentehuis én genieten van de zon in eigen tuin.  In de vooravond naar de raad van bestuur van Ecowerf, waar ik een klacht van een inwoner (over de behandeling op het containerpark) zal overbrengen aan de directie.  Om 20 u CD&V-vergadering.
Donderdag vergadering met een zoveelste IT-bedrijf dat kandidaat is om de nieuwe website van Hoegaarden te bouwen.  Daarna vergadering over een projectoproep voor de Tuinen.  's Avonds cultuurraad.
Vrijdag hoop ik op verlengd weekend te gaan naar zee.  Het is weer lang geleden.  Ik hoop na het weekend toch een 40 km extra op de teller van mijn stapschoenen te hebben.