Pagina's

dinsdag 24 februari 2015

wat heb ik een leuke verjaardag gehad !

Ondanks het feit dat ik de ganse namiddag een niet zo leuke klus heb gedaan (rapporteringen van subsidiedossiers, ik heb er een hekel aan... geef mij maar de zalige brainstorm der projectindieningen).  Daarna onverwacht bezoek van burgers die zomaar komen binnenwaaien in mijn privéwoning (moet kunnen ! ook als je lieve schat al met de fles cava met sushi klaarstaat), daarna naar gemeentehuis voor vergadering, waar ik verrast werd door de ambtenaar met een fles cava...... en na de vergadering heb ik eindelijk de sushi kunnen opeten.  Het lijkt misschien niet leuk, maar ik heb uitermate 'op mijn manier' genoten van mijn verjaardag.  Een rijk gevulde dag, vol liefde en leuke collega's.  Geef mij maar vrouwelijke collega's, met een speciale vermelding voor die van bij Ons, het zijn gewoon schatten.