Pagina's

maandag 25 mei 2015

(drie)dubbelboekingen deze week

Dinsdag eerst naar kantoor in Leuven.  In de vooravond overleg met dienst ruimtelijke ordening op het gemeentehuis.
Woensdagochtend schepencollege.  In de namiddag naar het stadhuis van Antwerpen voor de ondertekening van de overeenkomst van ons nieuw project op het werk in opdracht van de Stad.  's Avonds Raad van Bestuur van ons Regionaal Landschap in Hakendover. 
Donderdagochtend communicatie overleg en vorming rond de nieuwe trends in de sociale media.  Donderdagavond 3-dubbelboekt.  Ik ga naar de Leadergroep. Het is de instantie waar er beslist wordt hoe de plattelandsmiddelen van Europa verdeeld worden.  Er zal een oproep gelanceerd worden voor projecten.  Ook volgend jaar zal er nog een oproep zijn.  Zodra Chiro en de parochie hun bouwaanvraag ingediend hebben, zullen we voor hun dossier zeker een gokje wagen bij dit fonds.  Voor het regiobestuur van CD&V zal ik hopeloos te laat zijn en ook naar de opening van een prachtig Huis van het Kind in Ronse zal ik niet kunnen gaan.
Vrijdag in de vroege ochtend naar Lennik, voor een vergadering van Huis van het Kind Pajottenland.
's Avonds wil ik een spaghetti in het Nieuwhuys !  Of iets anders leuks doen met mijn huisgenoten.